10 februari 2010

Kaffe på stan! Ej iskaffe...

Ja, här parkerade inte jag mig iaf! Jag gick in på Waynes Coffee och där var det rätt hög ljudvolym..massa barnvagnar och med dom iföljande barn. Som lät. Uu...jobbigt... Men, men, de hade goda smörgåsar och jag hade trevligt sällskap av C en stund. Sen gick vi vidare och tittade på skor (jag behöver inte några nya, tackolov, avskyr att köpa skor) Vårens skomode gjorde mig inte mer sugen heller, skyhöga klackar och halva platådojor..alltså, bak högt, fram lågt...hmm...skulle jag gå i sådana skulle jag behöva ha ett par gåstavar för att inte ramla... :D
Snyggt dekorerad en utanför ingången...
...och om man såg upp! så förstod man varför. Det ser ut som stalaktiter, med den skillnaden att de här smälter bort snart....
Ja..har Bigfoot varit och hälsat på mig på balkongen? Vad jag vet har jag inga såna här skor, och inte har jag stått på händerna heller! Och nån fågel som lämnar såna avtryck...vad skulle det vara? Nej, jag gissar på Bigfoot (fast en småväxt variant..) som har stått på balkongen en stund!

5 kommentarer:

mimmi sa...

Har Bifot varit hos dig också nu ? men jag ser att din har en annorlunda form på sin fot än vad min hade ..men din kanske stod på händer för att vilseleda oss:)
Ja jösses det såg lite farligt ut med e istappar där uppe :)

AnnaKK sa...

Coolt att glassa omkring på stan en sån här dag! Fast ännu coolare om du kan fånga bigfoot! Och gärna lite mer än bara på bild! 8-D

EVA / whiskyochchampagne sa...

Hihi ! Spännande gäster du har på balkongen...

***
KRAAAM EVA

:)

Thorbjörn sa...

"Motsatsen till Heta Stolen"...
Mycket roligt! :)

mammakero sa...

En massa vackra bilder och flera roliga, det känns som jag varit borta en månad...