03 februari 2010

Ordlös onsdag/valfritt tema

HÄR finns det fler!

9 kommentarer:

AnnaKK sa...

Åh, den som ändå fick vara inne och fota tulpaner (eller nåt annat trevligt!) idag! :-) Men det är hänga på snöskyffeln som gäller just nu. Visserligen kom grannen förbi och tog vägen med traktorn för nån timme sen, men tydligen hade han jättebråttom (ska väl ploga på många fler ställen, så klart) för vallarna som blev får jag ta bort själv nu. Bilen anas inne i carporten bakom en hög sådan... Fy f-n, vad jag lär få ta i innan jag kan köra ut den och ta mej till jobbet! X-/

Fåglar har förresten en fördel nu jämfört med folk och andra fä - de behöver inte pulsa fram i drivorna utan kan flyga över dem. :-)

Mimmi sa...

Det var jätte fina bilder på sina tulpaner ... eller det som är kvar av dom ;) Det blev häftigt med den ram runt så det ser ut som ett frimärke:)

Anonym sa...

ja det finns nog en och annan som tycker att snön är toppen..bla en kollega till mig!

Jag tittar ut på snön som faller och tycker att det är bläk!

Finfina tulpaner..mina hemma börjar se ut så där..kramen Ninni

EVA / whiskyochchampagne sa...

Underbara bilder !
Här kom det närmare en halv meter snö igår så nu är vi less ! Jag vill ha VÅR...NU !!! Men det lär nog ta sin tid...*suck*

***
KRAAAM EVA

:)

Maria sa...

Helt underbara tulpanbilder!
Ha en fin kväll!

anemonen sa...

Oj så många vackra varianter du bidrager med.

Bilder ur livet sa...

Härligt med tulpaner! Vårkänslor!

mammakero sa...

Kul bilder på tulpanerna! Själv hade jag inte kommit på något bra på ordlös...

Charlotta sa...

Vissnande tulpaner rymmer mycket skönhet.