15 februari 2010

Färgklick!

Idag är det så jämngråttvitt ute så jag behövde pigga upp mig med lite färg!
Kajorna sitter och fryser. I Borås skulle de spela upp kaj-ångestskri i stan så de skräms bort! Men jag tycker det är lite mysigt när de sitter och småpratar uppe i träden på hösten...
Och vad är detta? Ett öga som stirrar på mig genom...
...plasten som jag har över mina nysatta rhizomer! Det är en liten vattendroppe som sitter på insidan av plasten, över jorden. Men det kanske är någon som bor där och som spionerar på mig...jag får sluta läsa så konstiga böcker. SKEPPET av Stefan Mani var ingen bok man ska läsa om man inte gillar klaustrofobi, mörker, ondska och sjögång... Men den var spännande! :D

3 kommentarer:

mimmi sa...

Vilket häftigt öga :) mycket kusligt att tänka sig att det ligger ett stort odjur där ..men det är kanske BigFoot? .. jätte fina bilder :D och jösses så grått och dimmigt det är idag brrrr .
kram

soffie sa...

tack för boktips,ska kolla upp den,håller på med en bok nu så jag blir bara förbannad,säg det inte till någon av Kathy O'brian,
Guuu va läskigt det såg ut ser verkligen ut som ettb öga som glor på en,
Ha en goo kväll

Maria Thorbjörnsson sa...

Hej har lagt dej i vänlistan..skulle precis gå in och kolla..när jag såg att du hann in till mej innan jag hann in till dej
Du den där droppen i plasten den va bara såååå den..Läsa konstiga böcker..farligt..man fastnar i dem både själsligen o kroppsligen..ja jag menar man blir sittandes...Maria