24 februari 2010

Skatpaparazzin på Bellevue

Gullregn i februari? Nej, det är solen som lyser så fint genom björkar och buskar!
Va di höller på de små liven...

Idag har jag städat lite i mitt städskåp...och upptäckt saker jag inte visste att jag hade där. Ca 17 tejprullar av olika slag, massor med sladdar som jag inte vet vart dom hör, fyra (!) fönsterskrapor (varav en är bäst, minns inte vilken), cykellagningsgrejor, och putsmedel med en prislapp från EPA :D Men de där sladdarna...inte vågar jag slänga dom, tänk om jag behöver en sån till nåt en vacker dag. Jag la dom i en påse som nu står längst in i skåpet ;)

Det har varit soligt och fint idag, men alldeles för kallt fortfarande enligt min mening...-16 i morse, -7 mitt på dagen. Så det blev ingen promenad idag...bättre väder i morgon hoppas jag på!

4 kommentarer:

Ulla sa...

Skat-board... *hahahah*...helt underbart!

mimmi sa...

ha ha ha .. ja där ser man vad de kan hitta på .. och tänka.. de verkar ha mer hjärna än vad jag hade idag i alla fall :)
Det blev ingen promenad för mig heller...det blev i stället en ny kamera och en massa rengörings saker till kameran.. suck..

AnnaKK sa...

Ha-Ha! De där skatorna var bra. :-D

Monica sa...

*hahaha* vilken rolig bildserie du fått till.

Ja, det är otroligt vad man sparar saker i sina skåp - en rensning borde man nog göra då & då.