02 juni 2011

Ingen sol tittar fram än...

 
Detta är ingen ny bild (inga blåbär än här, alltså...) Men väderkontoret har lovat sol, fast än så länge lyser den endast med sin frånvaro! Hoppas verkligen den tittar fram, för jag ska på mârten, som det heter här i Värmland. Marknad, alltså, det säger jag...

Gårdagen var inte kul, ont i huvudet pga stress och då blir mina öron riktig besvärliga 
:( Men jag piggnade till någorlunda och kunde åka och fira fina Sofie en stund! Hon fyllde visst 25 eller vad det var...

 

Nu håller vi tummarna för solen...


3 kommentarer:

Mimmi sa...

Solen tittar fram lite försiktigt nu :)
klockan är 12 ;)

AnnaKK sa...

Hoppas det blev sol hos dej i eftermiddags!? :-)

Här var det soligt, varmt och fint fram till 2-3-tiden, men sen mulnade det på. Fast det kanske var lika bra det, för nu skulle jag nog behöva sitta vid datorn och redigera foton resten av långhelgen!? ;-)

soffie sa...

fina blder å kul att du kom tusen tack för de fina presenterna du goa vän:)