02 juni 2011

Vernissage!

Jo, det är sant. Mina bilder har blivit uppgrejsade på en vägg och beskådade av lite folk! Men innan dom kom så långt...pju. Först fick jag fel format på de lite mindre bilderna, så passepartouten jag hade passade inte. Jag tog det med jämnmod och var absolut cool blev helt jävla stirrig och fick ett halvt sammanbrott. 

Till slut fick jag hjälp av kollegor att montera och allt var klart tills idag. Nästa gång behöver jag ha mer tid på mig att få allt att passa ihop och så. Men nu hänger de här på väggarna ett tag! 


Jag var bara tvungen att belöningsköpa mig en sån här vindsnurra på marknaden i Väse idag! Tjoho! Det snurrade på bra för blåste gjorde det ju idag med...Nu står den på balkongen, grannen har bara en snurr och jag har sex småsnurror! Moahahaha!

(Jaja, jag vet att det heter mârten på värmländska, men jag säger inte det. Marrrknad heter det ;) 

10 kommentarer:

soffie sa...

men å va kul med marknad å vernisage:)
själv har jag njutit av solen å en god bok på örsholemns strand:)
hör av mej på söndag då är jag hemma:)
kramen å kul med snurror!!!

Unknown sa...

Lycka till med utställningen!
Och här sitter jag med samma förberedelser... Ska montera de sista bilderna fredag förmiddag för att delta i fotoklubbens natinonaldagsutställning på Karlsborgs fästning.
Gäller att det inte jäklas för mig eftersom utställningen ska hängas fredag eftermiddag.
ha en fin fortsättning på helgen! /SA

Mimmi sa...

Så himla kul med din utställning:)
lycka till med den :D
det blev ju fint väder idag till slut .

Anonym sa...

Jätteroligt. Du har verkligen jobbat för detta.Kram

Knalledam sa...

Då har startskottet gått snart är du vida berömd! Kul, kul!
Fin snurra den lockar nog till sig en del fåglar till din balkong.

Hadäbäst!

Maria Thorbjörnsson sa...

Åhhh va skoj med utställning..ha det så skoj och lova berätta hur det gick..ha det..Maria

Thorbjörn sa...

Kul med utställning!

AnnaKK sa...

Men vad KUL med utställning!! :-D Hoppas det kommer många och tittar - och blir inspirerade osv! Var hänger den nånstans, på ditt jobb eller på Café August kanske??

Ingen marknad för min del idag - däremot är det nog en stor i Broby imorgon. Men jag tvivlar på att jag gitter åka dit. Ska till dottern och bli klippt och färgad/slingad också, så det räcker nog med den "aktiviteten" - och så är vi visst bortbjudna också, fast det är ju på kvällen förstås. Men marknad är väl helt enkelt inte det roligaste jag vet att gå på!? <:-) Fast det var ju lite kul att köpa en sån där snurra faktiskt! De är söta!!! :-)

Susanne sa...

Kattbo var ju jättebra :-)

Mimmi sa...

Har du fastnat ute på din balkong eller ;)