06 januari 2010

Ajm liiiivin ån ö jetplejn


Kanske badar jag...kanske inte...

7 kommentarer:

AnnaKK sa...

Jag tyckte precis det lät som om du skulle spendera större delena va semestern tillsammans med diverse papegojor!? ;-) Fast jag hade gjort tvärt om, det vill säga fotograferat papegojblommorna och tagit med mej en levande gojja hem! :-D

Ha det nu så jättegött i solen och värmen!!!

mammakero sa...

Ha det skönt!

Matilda sa...

hoppas du har en jättebra semester! :D

mimmi sa...

ha det så gott i solen .. hoppas i alla fall att du får det .. nu på kvälls kartan på tv visade de regn där .. men det kanske bara var lokalt :)

Pialotta sa...

Trevligt med lite solsemester förstår jag:-)
Ha de gott.

Ulla sa...

Ha en underbar trip! Hos oss i Göteborg är det -10 grader

mimmi sa...

Nu är det hög tid att komma hem ... nu får du inte vara borta längre .. för mig :)