02 januari 2010

Liten årslista

Ska försöka att sammanfatta året 2009 med en liten lista:

Årets bok: Swede av Pauline Wolff

Årets förlust: Systra mi...det kom inte som en chock, för det var väntat, men det gör ont än.

Årets upptäckt: Facebook, gamla vänner blir som nya, och tvärtom! Gamla ex hittades och kontakt återupptogs! Nåja, bara en hittills ;)

Årets nykomlingar: Blogg-Mimmi och Blogg-Soffie! Så himla kul att träffa dessa människor irl. Undrar bara hur många fler härliga människor det finns som jag inte känner till?

Årets insikt: Att inte ens jag kommer att leva för evigt...

Årets förälskelse: Min lilla blå...Panasonic FS7

Årets måste: Canditato, boxvin nr 1!

Årets impulsresa: Bokningen till Puerto Rico, Gran Canaria som det bär av till på onsdag (vad har jag gjort...?)

Årets chock: Snö och kyla redan i december...

Årets musikupplevelse: Joan Baez på Cirkus i Stockholm...ååååhh.....

Årets quiz-svar: Hästras! (på frågan: Vad är en Clydesdale...bara jag visste...)

Årets tidningsintervju: Sonens i SvD

Årets matupplevelse: Jag gillar ju Feta-ost!


Det här var en högst personligt hopsatt Årets-lista...har kollat på en del andra, men frågorna har
inte riktigt passat...så jag gjorde en egen. Håll till godo! (om någon är intresserad :D

2 kommentarer:

Peters bildmagi sa...

Vad härligt att åka till Kanarieöarna!
Nu blir jag nästan avundsjuk :-)

mammakero sa...

Härlig lista! Betydligt mer lättläst än min kavalkad av bilder och text! Ska försöka banta ner den till detta år är slut...
Skönt med en resa!