21 januari 2010

Sooooolen!


Jag vet att AnnaKK ville ha sol idag...tyvärr, tyvärr, så har jag faktiskt paxat för den idag! Den syns inte mycket, men man kan ana den genom dimmolnen. Inte värmer den mycket än, dock...och vad moddigt det är på gatorna här i stan! Skrapfordonen lyser med sin frånvaro iaf! Har nyss skickat ett argt mejl till kommunen och undrar om de aldrig cyklar på vintern ;) Nu cyklade inte jag idag, jag hade mina föraningar om hur det skulle se ut efter snön som föll igår. Och det var moddigt, fy 17!

Men här är en som inte tycker det är kallt ute! Barbent går jag inte ens inne nu, hu!! Men en del fryser helt enkelt inte... antagligen. :P

1 kommentar:

mammakero sa...

En del behöver inte mer än en antydan till sol, så åker långbyxorna av...! Hu! Dottern skrev ett sms mitt på dagen att hon tyckte det var kallt ute. Jag kollade tempen och det var knappt en full minusgrad ute...Så har vi haft -15 och mer i flera veckor, ändå känns en minus jättekallt!!