27 januari 2010

Award


Mammakero hade en sak till mig, och det var den här! Med den följde en liten uppmaning att berätta några saker om sig själv....
Reglerna ser ut så här:
A. Kopiera awarden på din blogg.
B. Länka till personen som gett dig den.
C. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
D. Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till
E. Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award.
Sju stycken är svårt att välja ut, så jag väljer ett par stycken jag också:
Sen var det de där sakerna om mig själv, hmmm...
*Född och uppvuxen i Fristad utanför Borås
*Har haft funderingar på att byta efternamn till Elvisdotter...
*Har bara ett örhänge (som alltid sitter i)
*Är vansinnigt flygrädd
*Känner dock inte av trycket när man landar...
*Aldrig sett Let´s dance eller Idol
*Har inte lyssnat på radio på flera år

5 kommentarer:

mimmi sa...

Tusen tusen tack :D du är så himla gullig :D
jag har fått den award ett par gånger och har skrivit saker om mig själv ..det som är kvar att berätta om mig ..det är hemligt ;)
Men tusen millioner tack för att du tänkte på mig :).. När kommer du med Kaka ..till mitt Gevalia :)
Ett stort kram till dig från mig :D

Ulla sa...

Grattis till utmärkelsen! Fristad känner jag till för där bor min ena syster

Ulla sa...

Snöflingan sitter på en vante

soffie sa...

Grattis till den,
Å kul att få reda på lite mer om dej,
Ringde i söndags men du va på vift;O)
kram

AnnaKK sa...

Hejsan!

Grattis till att DU har fått awarden (mycket välförtjänt!) och TACK för att du ger den vidare till mej! :-)

Håller som bäst på att klura på det man ska berätta om sej själv, och när jag är klart med det (kanske dröjer nån dag elelr två) så lägger jag upp den i bloggen. :-)

Jag tycker det är jättekul att läsa vad andra svarar på såna här frågor och dylikt, men oj vad jag tycker det är svårt att skriva nåt sådant om mej själv... Jag är ju bara så-å-å ointressant, lixom!? <:-)

Hur bär du dej åt för att undvika radioapparater, förresten?? :-) Här står radion på jämt, fast å andra sidan kan jag väl egentligen itne påstå att jag lyssnar på den. Den bara ÄR där, typ!? Fast lite nyheter och sport öppnar jag emellanåt upp hörselgångarna för, och bra musik förstås. :-D