23 juni 2010

Det var en kväll i juni..

Motorcyklar som ser ut som ett vardagsrum..nja, jag vet inte om jag blir så imponerad..
En liten mascot är med och åker här!
Japaner, japaner...nu är Cafe August förevigat och kommer att visas på en blogg i Japan!
Att hitta den rätta vinkeln är inte alltid lätt...men skam den som ger sig!
Jag till kompisen C: "Det sitter en trollslända på min sandal!" Iiiiiiiihhh! (fram med kameran utan att få panik...fota foten!)
"NU SITTER DEN PÅ MITT BEN!" C: "Ja, den gör munrörelser, liksom, verkar vilja tugga.."
Men jag behöll mitt lugn och fotade lite mer...sen flög den iväg mot nya offer! ;)

Det var sommarens första Öppen scen på Cafe August, sex band var inbokade och spelade, solen sken och trollsländorna flögo...men när solen försvann blev det lite kyligt och jag tog på mig mina vantar och cyklade hem! ;)

3 kommentarer:

AnnaKK sa...

Låter mysigt med en massa musik i sommarkvällen. :-)

Om det blir mer musikaliska inslag här de kommande dagarna än snapsvisor, vet jag inte... Men hövädret verkar iallafall vara på gång! Åtminstone i form av sol - men temepraturen borde väl egentligen vara högre än bara runt 20 grader. Men eventuella vantar i höskörden får nog ändå främst ses som en förebyggande åtgärd för att undvika att få blåsor i händerna av högaffeln! :-D

Anonym sa...

Näää inte tog du väl på vantar..haha!

Jag har en bild när en ödla sitter på min fot!
Trollsländor är lite läskiga tycker jag.

Ha det gott vi hörs om ett par veckor, kramen Ninni

soffie sa...

min dotter va där med!
hon sa hon hälsa på dej:)
va fin bild på trollsländan