07 juni 2010

Tango i Karlstad!

Den här bilden är faktiskt lite manipulerad...jag  har lagt på en del bakgrundsljus, då blir den så här tjusig! Den var lite mörkare från början...
Men den här har jag inte gjort något annat med än beskurit den lite! Vilka moln!
Sommarblommor finns det gott om nu..snart får man plocka sju stycken och lägga dom under kudden och sen drömma om sin tillkommande..fast inatt drömde jag om en ny säng.. :D utan blommor under kudden
kan man dansa en söndagseftermiddag på Cafe August...det är just det som är en av tjusningarna med detta ställe. Opretentiöst och enkelt. Snart är det öppen scen där! Då får de som har anmält sitt intresse komma och visa vad de kan! Det brukar vara en blandning av gamla och (mycket) unga och en gång var det en trollkarl! Hihi...
Imse vimse spindel sitter och vaktar en kontrollstolpe i skogen...men det hade han ingenting för, jag och Soffie hittade den hur lätt som helst. Nu har vi inte många kvar tills hela kvoten är fylld..125 st. Vad ska man nu göra i en hel månad? ;)

3 kommentarer:

soffie sa...

wow va bra din spindelbild blev,ja vi får väl försöka ses å begee oss ut på skogstur utan stolpletande då;)
va fina bilder du visar
ha det gott

Pytteälgen sa...

Åh, den första bilden älskar jag!! Riktigt fin!! Du är så duktig! :D

kram!

AnnaKK sa...

Go´morron!

Mmmm, visst är himlen (och molnen, solen och månen mm) ett härligt och väldigt omväxlande fotomotiv. :-) Tjusiga foton!!

Här finns ju inga stolpar att leta efter, men jag har ordnat mej annan sommarsysselsättning på lediga stunder; jag ska resa med länstrafiken! De säljer ett sommarkort för 485 spänn, som man får använda på tåg och bussar till hur många resor som helst mellan den 15/6 och 15/8. Så finns bara tiden ska jag nog utforska iallafall halva Skåne denna sommar. :-) Tillsammans med kameran, förstås.