29 juli 2011

Götttebörg!

(Alla bilderna är som vanligt klickbara) 
 Göta Älvbron. Eller var det Älvsborgsbron? Hm....Att den kan hänga däruppe i luften är för mig rätt obegripligt!
 Haha, Göttebörshumor! 
 Okända växter! Det ser ut som blåsippsblad, men små söta blommor..hmm..någon som vet? De växte under en trappa...
 Styrsö! Fantastiskt väder hade vi i alla fall...
 Denna fina hatt köpte hon inte...det blev varsin kepa i stället! Min är rosa :)
 Efter en hel dels klurande kom vi till slut på hur man satte på spisplattorna! Teknikens under..touch control...
 Jag spanar efter sjömän från Röda Sten...men de lyste blott med sin frånvaro!
 Jaja..humor måste man ha! 
 Dääääär borta var vi förut! 
 Våra fina, fina hyrcyklar och vi själva på Donsö! 
En bostonterrier måste man ju bara hälsa på...

Nå, det var en del av Göteborgsresebilderna! Fler kanske kommer sen...en vit kanin bland annat...den har ni som har mig som vän på FB redan sett! :)

Idag har det varit VARMT här, 28 grader i skuggan. Men jag klagar INTE! 

6 kommentarer:

soffie sa...

va mysigt ni haft det:) härliga bilder !å värmen ska visst fortsätta ett tag till UNDERBART!!!!

AnnaKK sa...

Åh, jag vet en lägenhet som inte ligger så himmelens långt ifrån den där röda stenen - och som jag alldeles säkert skulle få låna en helg eller så om jag bara frågar snällt. Förstår bara inte varför det aldrig blir av!? Göteborg är ju en underbar stad, och det verkar finnas precis hur mycket som helst att se, göra, uppleva (och fotografera!) där. :-)

Ni tycks ha haft det hur fint (och humoristiskt!) som helst - härliga foton!!! :-D

Och regnet här, det fortsätter nog idag också...? <:-I

Morten Pedersen sa...

Dette ser ut som om dere har hatt en kjempeflott tur.

Ninni sa...

Ser jättemysigt ut..och tänka sig soligt&varmt..nu är det njutbart.

Kram kram

amaira sa...

Och den söta blomman heter Murreva, Cymbalaria muralis.

mammakero sa...

Fina bilder från Styrsö! Härligt med minisemester!