02 juli 2011

Sommarkväll

Efter regnandet igår på dagen så klarnade det upp:  
 Kanonväder på Kanikenäset.
 Här är det utsikt från pergolan ner mot den lilla skogen.
Spelade igår gjorde Rob Coffinshaker med band: 
 Musiken var blandade covers med inslag av country. En del egna låtar hade han också. 
 Lite dragspel som ackompanjemang, kanske behövs? 
 Klädstilarna där igår var många, liksom frisyrerna. 
 Här är några som klätt upp sig dagen till ära! Men..javisst, ja, de är ju där jämt.
 Och en sjöman måste ju ha en tatuering! 
 Röda hörselskydd är chict!
Liksom ett pianobälte! Är man musiker så är man.
 Dimman låg tät över Bellevueängen som jag cyklade förbi.

Och nu regnar det igen...få se vad man hittar på idag då.

4 kommentarer:

Ninni sa...

Vilken vacker bild..ja den sista=)

Klart vi kan ses när vi kommer hem från Cypern. vi kan väl ta med Sofie och hitta på nåt!

Kram kram

mammakero sa...

Härliga bilder! Pianobältet skulle jag vilja köpa till min pianospelande dotter!
Sista bilden är magisk!

Mimmi sa...

Ja nog såg det ut att ha varit en riktig fin kväll där :)
Vi gick ut på en promenad vid 22 tiden igår kväll .. utan kamera .. enbart en promenad skulle det bli ..men jag hade ju min mobil med .. så jag kunde ju inte låta bli att fota något ändå ;)

soffie sa...

hejhopp är nu hemma igen å jag ville inte hem ska nog se till att jag bor i Spanien eller nåt:)tur man kan drömma lite,vi får ta å ses nån dag:)
kramen