18 maj 2011

En dag i djurträdgården..


 


7 kommentarer:

Mimmi sa...

Ha ha .. du kan få till det :) jisses .. jag sitter här och skrattar högt:)
Härliga bilder som blir helt underbara med dina pratbubblor :)

soffie sa...

fniss,
Himla bra bilder blev det å tack för idag du är så himla goo!

jennifer sa...

sv: ja, det var lite snitsigt sagt! Fina bilder här du! :)

AnnaKK sa...

Men jisses, då!? Plockar kajorna päls från kossan för att bygga bo med??? 8-D Jag såg en kaja en gång som drog loss tussar ut ett sånt där cykelsadelsskydd av fårpäls (eller fuskpäls, var det kanske?), och det skulle den ju säkert ha till sitt bo. Man tager vad man haver! ;-)

Jag var för övrigt lika trött som den där tuppen när det var dags att stiga upp i morse - men nu är jag rätt glad att jag gjorde det iallafall, för dagens arbetspass är redan avklarat. :-)

södermoln sa...

Hihi, kul, kul!

Idag till Ullared.....

Maria Thorbjörnsson sa...

Uppe me tuppen!!!men han har ju försovit sej..fnissfniss..Tackar för morgonens lol..härliga bilder/text som du e en baddare på..ha det..Maria

mammakero sa...

HAHAHA!!! Jag älskar dina bilder med dessa klockrena pratbubblor! Du är så himla fyndig!