03 maj 2011

Sväva på rosa moln?

Kommer ni ihåg min vånda HÄR?
Nu har jag äntligen hittat något, nämligen dessa:
Visserligen på baaarnavdelingen på Bergqvist skor. (På många barnavdelingar finns det upp till stl 39!) Tursamt för mig var det inga barn i närheten utan jag kunde prova dom i lugn och ro. MEN det fanns mörkblå med turkos "flärp" också. Hmmmmmmmm! Vilka skulle jag ta...hejohå....*velade länge* Båda? Nej, det blir lite dyrt..Till slut tvingade jag mig att bestämma mig. Och det blev de rosa. De är faktiskt relativt bekväma med en "joggingsula" inuti som går upp lite under hålfoten. Men jag har sparat kvittot, det är en veckas öppet köp..ifall jag skulle ångra mig. Det har jag gjort förr nämligen...

6 kommentarer:

Södermaj sa...

Jaaaaaaaaaaaaa, dom skorna va riktigt läääääääääckra!

Vart tog våren vägen, pep iväg till Kina?
Här nu endast några få plusgrader!
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

♥ Carina ♥ sa...

Nä, dom där ska du väl inte lämna tillbaka. Dom är ju jättefina!
Jag brukar också handla på barnavdelningen i bland. Praktiskt att kunna göra det tycker jag, oftast är det billigare där :)

Sv: Jag tror tuppen är uppe kl.7 :)

Anonym sa...

Hur långt upp går barnstorlekarna? Knappast 39? Och vad kostade skorna? De ser jättefina ut.

AnnaKK sa...

Men tänk, då kan ju jag också ha barnstorlekar! 38-39 brukar vara lagom. :-)

När det kommer till fotbollsskor så önskar dottern att hon hade så stora fötter att hon kunde handla sina såna på herravdelningen - för det är där de bästa skorna finns! Ytterst sällan man hittar lika bra uppbyggda, och fotriktiga, bland 36/37:orna... Speciella damfotbollsskor är jättesvårt att hitta, men det BORDE ju verkligen finnas!? Hon hade ett par häromåret som kallades dammodell, och de var bra mycket bättre än juniorskorna - men i år fanns det så klart inga såna dojjor i "vår" sportaffär. :-(

Öppet köp är bra - fast det är inte så ofta jag brukar lämna tillbaka något. Fast egentligen BORDE jag göra det, för det händer lite allt som oftast att jag köper (speciellt kläder då...) som aldrig blir använda. :-I Eller bara typ en eller två gånger...

Om det bara hänger på färgen så ska du behålla de där skorna, tycker jag. Men inte om de inte är tillräckligt sköna att gå i förstås. :-)

Mimmi sa...

De så¨g ju bra ut .. vet du om de kan finnas i någon större storlek ..på den vuxna avdelningen?
jag skulle gärna köpa ett par.

soffie sa...

ååå va läckra älskar rosa jag med,hoppas nu de är sköna:)