26 maj 2011

Vip-läs!

 Tjoho! Jag fick ett stort paket i brevlådan. Det är alltid kul med stora brev ;) Detta innehöll en bok, Ingrid Betancourts berättelse om hur det var att vara fånge i djungeln. Jag fick den genom Akademibokhandeln mot att jag ska skriva en liten recension om den sen hos dom. Och det gör jag så gärna! Nu ska det läsas...

Denna lilla krabat fotade jag på vägen hem. Är det någon som vet vad det är? Den var inte stor som sagt, nån centimeter kanske...Det ser ut som en liten gräshoppa...

7 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Spännande !!! Kan ju helt klart vara läsvärd...

♥ ♥ ♥
KRAAAM EVA

soffie sa...

men å va roligt att få recencera böcker hur kommer man med i det?
hmm skum typ du fotade,
kram å är du stolpsugen på lördag?

Anonym sa...

Trevligt med nya böcker!!

En liten bönsyrsa kanske??


Ha en fin dag..kram kram Ninni

Anonym sa...

Den skulle jag gärna vilja läsa

AnnaKK sa...

Då ska det bara bli lite varmt och stiltje, så du kan sitta på balkongen och mysa med boken!? Läsa är ju ett perfekt sommarnöje när det är så där varmt så man knappt orkar röra på sej. :-) Fast det kan ju vara minst lika bra att kura med en god bok i ruggvädret som vi har nu förstås!

Mmm, så sant så att alla foton inte behöver vara skarpa. Fotbollar som ser ut som rugbybollar är helt okej för min del också! :-D Men "nästan-skarpa" foton är jobbigt! Precis så där oskarpa så man inte vet om man ska stå ut med det (och ev försöka skärpa upp i bildbehandlingen) eller rätt och slätt kassera, menar jag. Såna foton som det ofta blir när man ska föreviga fåglar, insekter, blommor och så där... <:-)

Ha en fin fredagkväll!! :-)

♥ Carina ♥ sa...

Vad roligt att vara Vip-läsare :)
Men vilken läcker bild! Du måste ha en superkamera :)
Vet inte riktigt vad det är men jag skulle också gissa på gräshoppa....
Kram och trevlig helg!

Peters bildmagi sa...

Den här boken läser min fru just nu.
Jag får väl ta över den efter henne :-)

Fin bild på gräshoppan...