10 maj 2011

Sommar och sol...

Att sitta här ute en söndagseftermiddag var inte fel! Nu hoppas jag på en varm sommar så jag inte behöver ha en massa lager kläder på mig på musikkvällarna...Det är ungefär en månad kvar tills utepremiären! 

Idag har det varit varmt och härligt (ute). Jag väntar på tornseglarna! Har inte sett till någon än här...någon som sett nån sån? Det är alltså ingen svala, utan...tornseglare helt enkelt!

Och balkongdykaren i förra inlägget var ju "bara" en dykardräkt som hängde på tork... 

7 kommentarer:

Mimmi sa...

Kjell har sett tornseglare och massvis med svalor:)
Du är inte ensam om att hoppas på en varm och solig sommar ..men nu till helgen skall det vist bli kyligare .. hoppas det är något snabbt övergående :)

soffie sa...

underbara väder hoppas verkligen det fortsätter:)

AnnaKK sa...

Svärmor har sett svalor, säger hon, men jag har glömt att spana efter såna. :-) Tror dock inte att det har varit några i luftrummet här över när jag har varit ute iallafall... Men rätt vad det är så! Fast om det är svalor eller tornseglare som visar sej här om somrarna vet jag knappt!? Får plugga på lite i fågelboken igen! ;-)

Var det inget sexigare än en dykardräkt!? 8-X

Anonym sa...

Hihi jag hade rätt det var en dykardräkt som jag skrev på FB=)

Tornseglare...nää vet inte om jag sett nån sån,är det en svala det med??
Tornsvala har jag hört talas om!!

Ha en fin dag..hoppas sommaren blir ljuvlig så du kan sitta på Cafe August utan att frysa..kramen Ninni

Peters bildmagi sa...

Visst är det härligt att fika ute...bara att njuta.
Gillar dina berättelser om när ni "jagar stolpar" :-)

jennifer sa...

vad mysigt det såg ut :)

sandra. wicked. sa...

Heej :) Hoppas du mår bra ! Gå in på min blogg och svara på dagens fråga. Tolka den som du själv vill ;) Glöm inte anmäla dig till VECKANS BLOGG också om du inte redan gjort det. Vinnaren kommer jag intervjua via MSN eller Mail och lägga upp både intervjun och länkning i ett blogginlägg :) Kraaam !