11 januari 2012

Cykelfoton!

När man kan cykla på morgonen kan man få se mycket vackert...Om ni klickar upp bilden så ser ni en lång rad med ljus på andra sidan älven. Det är bilar...som står i kö för att komma in på sjukhusets parkering. "Små cyklar de far omkring, de hörs nästan ingenting...lite rassel och lite pling..." ;) 

Åsså...vart det kvällen och det var vacker då med! Fotat på samma ställe som ovan, fast söderut i stället...Lite is är det på älven, fast bara ett rätt tunt skikt. Det går inte att åka snöskoter på om man säger så...

Enda nackdelen med att cykla är att jag inte kan spela wordfeud under restiden...men det hinner jag med ändå! 

6 kommentarer:

mammakero sa...

Var själv ute på en powerwalk i solnedgången. Den var makalöst vacker, precis som dina bilder!

soffie sa...

jag va ute å gick på min rast å det va härligt väder, sen gick jag från stan å hem så idag blev det mycket luft:) kramen å va roligt dte va att prata med dej förut:)

Maria Thorbjörnsson sa...

Att fånga en vardagsvy morgon och kväll..det gillas..ha det så gått..Maria

Lambergsfrua sa...

Du är så påpasslig med kameran och resultatet blir så bra. Det måste ta lite tid för dig att cykla till stan med alla dessa stopp;)
Ha det gott!
Många kramar,
Lambergsfrua

Unknown sa...

Så du får med deg både soloppgang og solnedgang på arbeidsveien. Herlig å kunne sykle til jobb i januar. Flotte bilder, med varme farger.

Fin torsdag til deg!

Mimmi sa...

Skit snygga bilder :)