26 januari 2012

Trööötttt!

"Jag lever, jag lever på jorden jag står, var har jag varit förut" skaldade Erik Lindorm...och så säger jag. Jag lever. Fast inte så mycket mer. Vaknar 05.30 (av mig själv...) äter smörgås, spelar lite wordfeud, klär på mig, kollar utetemp, ävafan, tar bussen (lat som helvete) working nine to five (nä, inte riktigt, eight to four snarare) åker med bussen hem, spelar wordfeud under tiden. Kommer hem, äter, viiiiiiilar i sofffffffan! 

Ergo: jag har inte orkat uppdatera så mycket här, och inte orkat fota så mycket heller...det blir nog mer av det när det blir vårigare ute och jag får mer energi.

Nu: sova! Imorgon ledig, hoppas på sovmorgon till minst 07.00!

3 kommentarer:

mammakero sa...

Så låter det hos mej med! Trött, tröttare och tröttast! Var i och för sej ledig igår, så jag passade på att spela Sims, tvätta och städa. Det var en skön dag!
Jag hoppas oxå på bättre tider fram mot vårkanten!

Mimmi sa...

Ja tänk .. när man kan komma ut och fota sådana saker här igen .. jag LÄNGTAR :)
kramizz

Lambergsfrua sa...

Vår! JAA!
Kramar,
Lambergsfrua