26 april 2011

Sicka plattfötter!

Jag vill ha ett par skor med lite skaft på nu till våren/sommaren. Men det är ju lögnihelvitte att hitta några tennisskor (vägrar att säga kånvöööörse) som är bekväma...Jag har kollat runt lite i stan, men alla är ju lika platta som Västgötaslätten inuti! Om man som jag då har rätt höga fotvalv så kommer jag snart att få problem om jag skulle använda dom mer än när jag sitter ner. Men de är ju rätt snygga till tights...Men nu för tiden så går komfort före utseende så jag får leta vidare... 

Kanske ett par såna här?

4 kommentarer:

AnnaKK sa...

Kunde jag bara gå i såna klackar så skulle jag lätt välja de där före ett par vanliga! :-D Jag vantrivs också i skor utan ordentliga sulor. Men man kan ju eventuellt skaffa sej en fotriktig iläggssula...?

Jag gjorde faktiskt ett fynd i en papperskorg på jobbet för ett tag sen - någon hade kastat bort ett par "lös-hälsulor". De ligger nu i mina plattaste skor, och har onekligen ökat komforten en hel del. :-)

Här har det regnat i eftermiddag, så det blev inget krafsande i rabatterna. Men förhoppningsvis spolades en hel del pollen bort!?

Ha en fin kväll! :-)

Söderfot sa...

VILKA LÄCKRA SKOR!

Men naturligtvis helt omöjliga att må gott i. Trist men onekligen sant! Gråter floder.....för vem vill ha eccoskor på?????

soffie sa...

å jisses den där skulle jag bryta foten av mej om jag gick i,
kram

Mimmi sa...

Jag tror inte du skall satsa på sådana ;)
Inte om du vill ha båda dina ben och fötter hela utan några brutna ben i dom :D
kramizz :D