06 december 2009

Andra advent...


Här är den senaste sköldisen...pytteliten! Sedvanligt jämförd med en tändsticksask. Det måste väl vara den mest jämförda prylen med. (ännu en sån där knepig meningsbyggnad :D )
Men en sån här liten virkar jag inte nån mer gång...det var lite för pilligt, även för mig! Huvudet och skölden gick väl an, men benen..aaagh! Fick nästan ha mikroskop. Fast söt blev den...

Mina morötter är högst konfunderade över nytillskottet...

Här är Greenfreaks i full fart med att spela...nånting som Leif ackompanjerar med munspel iaf! Och Marcus stämmer gitarren...eller har han spelat av en sträng i vanlig ordning? :D
Festligt, folkligt, fullsatt heter det, och det stämde igår. Puben var "knökfull"!

3 kommentarer:

Knallerina sa...

Kan jag få beställa tio små minisköldpaddor för en billig penning...........har tänkt att sälja vidare. ;-)))))

mammakero sa...

Vilket pilljobb du lägger ner! Sköldisen är så söt och fröken morot är söt oxå!

Pialotta sa...

MEN var blev min kommentar av då???? Var ju inom här förut o kommenterade din lilla groda;-) Vaniljglögg fick vi av min dotter igår som välkomstpresent .. två flaskor.. har aldrig smakat den glöggen, men det ska bli spännande.. gillade i alla fall Blossas Mandarin:-)