27 december 2009

Trängsel på stan...


..och rea, men jag köpte inga av dessa! :D Kanske är det snyggt om man...nej, inte annat om man ska uppträda på en scen...Jag får lite Alice Timander-känsla av de där guldiga...

Gran på torget! (lite omgjord i Photoscape...)

Ja, se på...! Inringd extrapersonal under mellandagarna? Haha! Det var det jävligaste :D

Här står Nils Ferlin och steppar på ett bord mitt i snön!

En flaska öl står där jämt också! Fast något sällskap hade han inte idag, det var nog för kallt...

Sånt här väglag är det idag här...jag satt på bussen och fotade, inte kul att cykla i detta! Men cykelbanorna är rätt bra plogade så...

7 kommentarer:

AnnaKK sa...

Ha-Ha! Ja, det låter allt som lite varning för att bli blåst i butiken med sån kassapersonal!?! :-D

Apropå att avge nyårslöften angående fotandet... Fota MINDRE verkar lämpligt!!! Jag kollade idag hur många foton tagna 2009 det finns på hårddisken - och hur den summan förhöll sej gentemot 2008´... En minst sagt drastisk ökning!!! Inte alls konstigt att datorn är lite seg... <:-)

mimmi sa...

ha ha .. ett sånt kvitto ..det måste du spara och lägga i en låda :D. Jaså du vågade dig ner på stan idag .. jag vågade mig bara ut på en halv timmes foto promenad ..men det var gott att få komma ut och gå lite igen :)
kram

löftesfri sa...

Tittut, nu är julen slut!
Återgång till det invanda........
Snart är det nyår, vilka löften ska du avge....fota och lägg ut!
Ser med spänning fram emot att få ta del av dina storvulna löften! *S*

AnnaKK sa...

Tack för erbjudnadet om att skicka snö, men jag tror du kan lugna dej lite och så att säga låta naturen ha sin gång...! :-D Det klarnade precis upp lite grann, så nu väntar jag närmast på en störtdykning (!?) av temperaturen. Och kommer det sen in nya moln över norra Skåne så ger jag mej den på att de är fulla med snö!

Nä, det där med RAW verkar allt lite krångligt... Eller också är det inte alls det, bara man får tummarna loss till att testa!? <:-) Ofta är det ju så med sånt som man är främmande och tveksam inför... Men tvivelsutan blir det fasligt stora bildfiler med RAW, och det känner jag att min lilla dator nog kokar över av...

Ha en fin fortsättning på dagen! :-)

AnnaKK sa...

PS! Humlebagge stämmer alldeles utmärkt! Det blir MVG i biologi... Tsss! ;-) DS!

mimmi sa...

ingen uppdatering från din cykel tur via våxnäs eller ;)
kram :D

soffie sa...

usch de hinner verkligen inte med att ploga nu tur du tog bussen så du ej halka omkull med cykeln,
må så gott de allra sista dagarna på 2009