17 maj 2010

Cykeltur

Stinkslända

Nu har jag kommit hem efter en rejäl cykeltur runt i staden. Fast jag hade ingen kamera med! Den var hemma på laddning...men jag hittade ett antal stolpar till och det blev en runda på ca 1 ½ mil! Nu är det bara 73 stolpar kvar... ;) Nästa gång ska jag ta med både kamera och kaffekorg! Men vädret idag inbjöd inte till att sitta och njuta precis...15 grader varmt är det, men jag hade både vantar och luva på...

Nu blir det thaikyckling med cashewnötter :P Mmmm....

5 kommentarer:

soffie sa...

idag va vi ute hos dej å tog de stolparna + den jag ej hittade uppe vid Ulleberg.
Nu har vi bara de svarta å några röda kvar ,
vart är solen tro?
Vill ha värme å sol nu för då kan vi ses på en fika nånstans i vårt stolpletande:)
Fin bild

mimmi sa...

Det var i alla fall en kanon bild du fick :D och stolpar .. dom hittar du nog alla till slut så som du springer/cyklar runt hela tiden ;)

Pialotta sa...

Stolpar.. inte stolpskott;) Så käckt av dig att pedala så långt.. det har minsann inte jag gjort idag.. så himla kylslaget.. ingen sol i sikte heller:(((((
Kameran ska du ju alltid ha med dig som din bästa vän och följeslagare Yvonne.. Ladda kan den göra på natten;)
Nå väl nu ska jag stoppa huvudet på kudden och snarka ett par varv;)
Tjingeling longkalsong;)

AnnaKK sa...

Go´morron!

Har redan varit ute en sväng kring huset med kameran och lurpassat på fåglar - men så fick jag gå in och tömma minneskortet, och så blev det ju som vanligt att jag fastnade en stund här vid datorn... <:-) Men NU ska jag ut igen!!!

Ha en fin dag du också!! :-)

PS! Du hade helt rätt om härmsångaren - den där fågeln jag hade fotat, men fått en massa grenar framför. Hittade den igen häromdagen, och då blev det bättre foton. DS!

Anonym sa...

Idag kan du njuta ordentligt...vilket väder!
Själv är jag inne och tycker lätt synd om mig själv.

Feber och brakförkylning..blä!

Kramen Ninni