30 maj 2010

Sommar!

Jag utmanade sonen på en minigolfrunda i Mariebergsskogen idag, och jag vann! Men han borde vara bättre än mig, så jag har mina misstankar att han lät mig vinna ;) Kanske. Det blev rätt jämnt. 67-69.
Får!
Här är en knepig bana...helst ska man in i kossan och ut mellan spenarna...men det var inte det lättaste! Men min boll fick en rundtur där inne ;)
Här ska bollen åka rutchkana...
Efter denna hårda turnering var det gott med våfflor och grädde i solen! Det var ju betydligt varmare än igår och helt underbart väder att gå omkring i.
Sen kan man tycka det är skönast att ligga och tryna i halmen :D

5 kommentarer:

mimmi sa...

Jag tror han lät dig vinna ;) ..det är ju trots allt Mors dag i dag ju :D
Men det såg i alla fall riktigt roligt ut .
Ja det har varit ett riktigt toppen väder idag och man har njutit för fullt ute ... och i morgon skall det visst bli jätte fint också ... vi får se om det stämmer när vi slår upp våra blå i morgon bitti :)

Pytteälgen sa...

älskar den sista bilden, den ser ut att ha det skönt. :)

soffie sa...

fniss klart han lät mamma vinna på morsdag:)
va mysigt ni hade å mumsigt med våfflor:)
kramelikram ses imöra!

AnnaKK sa...

Ja, en annan fick ju inte ens en seger i minigolf i morsdags-present igår... Så; Grattis!!! :-D

Men nu hoppas jag iallafall att lite av det fina vädret som syns på dina foton är på väg hit! Idag är det iallafall inte lika kallt som det var i helgen, och jag har inte sett ett enda regnstänk! :-)

soffie sa...

tack för en trevlig e.m idag!!!