21 augusti 2011

Höstmarknad!

"Puff, the magic dragon..." sjöng Peter, Paul and Mary för länge sen...Och kanske någon av dessa ballonger heter Puff... 
 Jag märkte sen att ISOt stod på 3200 sen igår kväll ;) Men det blev en bra bild ändå. Har inte grejsat nåt med den!
 Godisstånd fanns det några att välja på. Nu är inte sånt här marknadsgodis min favorit..
 ...men en körv mä brö går alltid ner!


 Denna hund ovan fick tokspel på de små viffande leksakshundarna, haha! 
 The wheel of UNfortune, för jag vann inget! 
Fotograffinan i egen hög person i farten med att fota! Ifall intresseklubben undrar så är det Sony och 50mm jag har använt här ;)  

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Var det min korv och dricka du fotade där ;)
Det var väldigt så många bra bilder du fick från marten :)
kramizz :)

soffie sa...

kul med marknad vi hade tänkt att åka dit men då solen tittade fram valde vi att åka å fiska å sola istället:)

Peters bildmagi sa...

Härliga bilder. Jag tycker om att gå på marknader och spana in alla stånden. Var dock länge sedan jag hade möjligheten att besöka en marknad.