25 december 2011

Ho ho ho...

"Nu så kommer julen, nu är julen här, lite mörk och kulen men ändå så kär.." Jorå, jag har överlevt julafton! Här kommer en liten sammanfattning av den:

En tvååring som fick en alldeles egen leksaksdammsugare i julklapp! Lyckan var total...Vad är väl traktorer och bilar mot städgrejor... 

Men storebrorsan som är fyra var mer inne på Spindelmannenprylar och bilar. Och tomten var sååå välkommen, glömda var alla tårar förra året :D "Jag känner dig!" sa han flera gånger...hihi..

Och här säger väl en bild mer än tusen ord...har tomten luktat för mycket på glöggen tro...eller är han bara trött efter att ha tomtat för mycket?

Själv är jag något jävulusiskt trött idag efter julandet...det blir intensivt med mycket ljud...så jag bloggar mer en annan dag. Kanske en annandag... :)

Ha en god fortsättning alla därute! 

5 kommentarer:

Mimmi sa...

Jag trodde det var tomter som hade tittat lite för djupt i glöggen ;) ja man blir trött efter en julafton :)
Kramizz
Det funkade ju bra att skriva här via mobilen ser jag :)

Mimmi sa...

JAG menade förstås TOMTEMOR det var mobilen som ändrade till tomten ;)

Gunnar sa...

Ja det blir intensivt att fira jul med små barn. Vi har det lugnare numera men jag minns hur det var..jobbigt men kul

Hoppas du får en fortsatt bra jul!

soffie sa...

mysig jul du har haft nu ska jag ut på en vårig promenad så härligt att det är varmt god fortsättning

Mimmi sa...

Ja det funkade nu ser den ut som den skall göra VIA en mobil ;)
Och jag skriver detta via min mobil