10 december 2011

Ironi...

Nämen så kul att Downton Abbey och Boardwalk Empire har utgått ikväll till förmån för Nobelbanketten! Då ska jag kvällen till ära iklä mig långklänning och sitta och följa alltihop med ett glas champagne i handen!  

Gaaaah! Jag hade sett fram emot kvällens avsnitt av de båda serierna, eftersom sambon ska på krogen (han ska jobba ;) och så är det Nobelfest hela kvällen på dumburken...


Jag får väl göra som på bilden ovan och ha party med mina nallar! :D

Men jag lånade lite böcker på bibblan förut (jag cyklade ner, jajamän, ingen snö, lite halt bara men man får ta det kallt försiktigt)

Natascha Illum Berg, Vildsnår (hon är storviltsjägare)
Svensk maffia del 2
Banditer (på Sicilien och andra ställen)
och en bok om filosofi

Så jag får väl läsa i stället! 

Och drömma mig bort till Medelhavet...

4 kommentarer:

Mimmi sa...

Jag fattar inte..de skriver att millioner svenskar ..sätter sig fram för dumburken för att titta på detta.. kan jag aldrig tro.. att titta på när en massa folk sitter och äter i sina fina kläder...vad är det med det?

Sen stora rubriker om någon råkar söla och få en liten fläck på sig...
Det är väl nog med matlagnings program på tv ändå ..där får man ju också se folk äta.. och inte bara det .. kocken slickar sig på fingrarna och sen dopp i grytan med dom .. ...Det var en så mysig bild .. jag vill ha sol....och ingen blåst..det räcker för mig ;)
kramizz

soffie sa...

va fin bild härligt, tack för en promenad/pratstund förut,alltid så mysigt att ses, kram

♥ Carina ♥ sa...

Att krypa upp i soffhörnet med en god bok är inte fy skam det heller ;)
Kram

söderdröm sa...

Oja , drömma sig bort, jag är redan på Gibraltarklippan och fotar apor i högsta hugg, naturligtvis smygmatar jag de små liven. I mars drar jag till Malaga, ska ru mä?