13 november 2009

1-årsjubileum!


Idag fyller min blogg 1 år! Det har varit kul fast ibland känns det lite segt att hitta på nåt att skriva om...det är ju ingen ren fotoblogg, fast det har blivit många bilder inlagda. Jag har ju också lärt känna en hel del människor genom bloggen, en har jag t.o.m träffat! Jättekul. Och så alla ni andra som läser och kommenterar ibland, cybervänner, liksom ;) Nu skulle jag ju ha väldigt svårt att vara utan internet :S
Fåglarna blev väldigt glada åt sina bollar! Nötväcka, blåmes och talgoxe har varit här på besök. Hoppas de inte skräpar ner för mycket...
Nu ska jag virka en bulle! :D

6 kommentarer:

mimmi sa...

Ja visst är de tuffa de små blåmesarna :D
det är riktigt roligt att stå och titta på dom :)
Det blev ett bra kort på dom :)
kram
ps .. jag håll på att frysa båda häcken och fingrarna av mig :D
kram
Grattis till ett års dagen :)

AnnaKK sa...

Grattis till ett år med bloggen!!! :-)

Det är bara till att hoppas att du fortsätter i samma härliga anda!

Kram!!!

Ulla sa...

Grattis till bloggen! Idag när jag var ute på en kort fotopromenade så tog jag en bild på en fågel och då tänkte jag på Mimmi och dig.

soffie sa...

å så söt blåmes de är så fina,
Å tjohooo grattis till ditt bloggande ett helt år visst är det roligt,tänk va mycket man lär sig och får reda på via bloggens värld,
Ha en goo helg ska bort till Vedungnen å käka nu,så skål:O)

EVA / whiskyochchampagne sa...

GRATTIS till 1-åringen !!!

Jag har snart hållt på i 3 och trivs så himla bra med hela bloggvärlden ! Så många härliga vänner man fått och tycker att man kännert trots att man inte träffats...

Gör du ett julbord så måste du visa det...helt klart ! Jag ska fortsätta med lite tillbehör till mitt stora pepparkakshus. Köpte mer garn idag...

Ha en härlig helg vännen !

***
KRAAAM EVA

mammakero sa...

Grattis på ettårsdagen! Dina bilder är så härliga, fina, läckra och dina redigeringar är så fyndiga! Kul att du varit med ett år!