29 november 2009

Virkdimma!


Lilla Skalman och Mus har tårtkalas! Rätt pilligt att virka såna här mini-grejor, men kul...

Här syns det inte så jättebra, men det står: "Jag älskar Hugo (som är överstruket) Lasse"
Hihi, inte så lätt kanske...Kärleken består men föremålen växlar heter det ju :D

På väg in i dimman igen...är denne man

Solen...innan den försvann in i dimman den också!
Det blåste iaf inte, och det är ju så skönt. Vi gick tipspromenaden i Mariebergsskogen, temat var eld och värme och jag hade bara 6 rätt...det var svårt! Yttemperaturen på solen...hmm...ja, inte visste jag det. Varmt måste det vara eftersom det värmer ända hit...(tror det var 600.000 grader...)
Jag virkar på också dessa små figurer...få se hur många det blir innan jul... :D

7 kommentarer:

mimmi sa...

Det var väldigt så flitig du är :) det var länge sedan jag virkade .men det var faktiskt jätte roligt och inte alls så himla svårt som jag trodde från början :) det var kalas kort du har lagt upp idag :)
kram
ps .. nu blir det Mythbusters ;)

Saras Inredning sa...

Vilka gulliga små virkade saker :)

haha.. vad kul att nån strykit över namnet och skrivet ett nytt *hihi* det är kärlek det!

Kramkram/Sara

soffie sa...

men wow va du gör små söta djur,va duktig du är med sånt pillgöra,
fina lite skumma bilder,

EVA / whiskyochchampagne sa...

Åhhh så söta !!!

Här virkas det kakor och bakelser och glassar så det ryker om det ! Ska ha en stor burk med fika till småkidesn som hälsar på här...kan vara kul!

***
KRAAAM EVA

:)

Dockväntan sa...

Ja nu är du i virktagen, så söta alster.............jag ser framemot min VODODOCKA som jag behöver!
Med all säkerhet kommer dockan att göra underverk för jag kommer bara att framtrolla goda saker med den!
Tror du det lyckas............:-)))

Pytteälgen sa...

Dina virkningar är ju helt otroligt söta!! Önskade att jag hade haft tålamod med nåt sånt. Kanske ger sig med tiden, när jag blir äldre!
kram

Anonym sa...

Hej..

Jag vill gärna ha beskrivningen på sköldpaddan..

vet du hur jag får tag på denna.. ?

Kram Pys..

Ps. Maila mig på vem_e_vimsig@yahoo.com