30 april 2011

Seriestrip



9 kommentarer:

Anonym sa...

Fniss!!

Kan tro att ni mår nu när ni får leta stolpar igen=)

Dom som har satt ut dom hade säkert jättekul också!!

Jo maskinen var skön..gjorde susen för ryggen.

Kram kram
/Ninni

♥ Carina ♥ sa...

Jag gillar dina små bildspel :)
Kram och ha en trevlig Valborgsmässoafton!

AnnaKK sa...

He-He!

Tänk att det finns de som INTE uppskattar ett skämt eller en rolig historia!? 8-D

Ha det så kul ikväll! :-)

Mimmi sa...

ha ha ja dina prat bubblor är ju så perfekt .. tänk att du kan komma på detta :D helt otroliga bilder blir det med dina prat bubblor till .. bildarna är bra utan också ..men de får ju en helt annan innebörd när man läser vad de "säger" :)

i stora drag sa...

Tänk vad dessa fåglar kan roa oss människor, vare sig de är plaskande, parande eller pratande! Kul bilder!
Ha en trevlig Valborg!
/Pia

soffie sa...

jag gillar skatornas sätt att prata med varandra de har så många olika läten,
roliga bilder,

mammakero sa...

HHAHAHA!!! Klockren seriestrip! Du är i ditt esse!
Ha en underbar Valborgsmäss!

Fröken M sa...

Hihi... jag hjälpte honom faktiskt upp ur krukan så fort jag hade tagit bilden, men han såg så rolig ut där han satt och surade ;)
Hur många stolpar har ni fått tag på hittills ?
Ha en mysig kväll !

amaira sa...

Jag älskar dina pratande skator!! Till slut får samla ihop allt till en hel bok om deras liv och leverne. :-D