19 april 2011

Silvermåne

ööööver bergen... 
 Jag var nyss ute och månspanade efter den fulla månen, men såg ingen. Denna bild är från i förrgår.
 Fortfarande is kvar, några dagar sen.
 Och is blir ju som vi alla vet...vatten! Mycket vatten...men än så länge är det inte överflödigt i älven! 
Det här är ingen modeblogg för skor, utan en modig-blogg! Humlan var stooor! Och den lät. Mycket. Hon irrade runt och letade i gräset efter ett bra hem. Om hon hittade något vet jag inte för jag fick syn på vitsippor! Tjoho! Så nu har jag en liten bukett på bordet. 

4 kommentarer:

AnnaKK sa...

Ha-Ha! Ja, visst är detta ett prima bildbevis på modet skoägaren har. :-D

Jag håller tummar och tår för toppenväder idag (minst en repris av gårdagens, som jag mer eller mindre missade på grund av kalas).

södersol sa...

Här står också en vårbukett med tuss och vitt på bordet.
Härligt!

soffie sa...

fullmånen gjorde mej galen inatt tyckte det växte ut tofsar på öronen å tänderna blev långa,Hua,,
usch jag har verkligen sovit urdåligt inatt,
Hoppas på bättre inatt,
men wow va läcker månbild du tagit,
kram

Mimmi sa...

Det var modigt att stå still ;)
Ja så fort snön försvann .. underbart härligt:)
Du fick fina bilder tycker jag ..men vart är vit sippan?
kram :D