10 oktober 2009

Bananarama!!


Jaa...nytt skal igen...hmmmm...kanske är det en hare som stjäl bananer nånstans och lärt sig att skala dom. Sen sitter den vid spåret och äter och slänger det sen här. Eller nääää...kanske inte det. Men vem ÄR det då? Om nån läser det här och känner sig skyldig så skriv en kommentar! :)

Nu behövs det fler såna här. Egentligen är det inte rätt färg, den heter petrol och är grön/blå men kameran tyckte att de var blå. Det är väldigt praktiskt när det är kallt ute (och inne) med såna här halvvantar, särskilt när man ska fota!

Blir det inte lite svårtuggat...?

Och vem vill se på Idol, när man kan lyssna (och titta) på detta! Riktig bluegrass, och vilka kläder!

6 kommentarer:

DressinTrollet sa...

Det är jag som cyklar den vägen hem ibland. Har skaffat en dressin och tar spåret till skoghall och sen tar jag hästen därifrån.

mimmi sa...

ja nu är man ju ordentligt nyfiken på vem det är som slänger de bananskal eftersom det är på precis samma ställe hela tiden:) kanske man skall sätta upp en live cam där:)
Nu har jag kommit hem från Ikea men känner ett litet sug efter att gå ut i det fina höst väder:)
kram

bjorne sa...

Tror det är du själv som har fått det som tradition att ta en banan där,riktigt fina kläder men undrar jag hur dom låter dom som är i dom,tror dom var moderna på 40 talet kanske,men Bananarama var riktigt bra undrar om dom inte finns mer,ha en fin kväll och själv ska jag se på fotbollen denna match är en nationell angelägenhet,kram.

soffie sa...

haha du får ta å rigga en liten hemlig kamera där,
Ska visst bli skitväder imorrn men vi hörs på f.m så ser vi om vi kan ses .
Ha en goo kväll å va snygg färg på garnet,

AnnaKK sa...

Så märkligt med bananskalen. Hoppas du löser mysteriet!!! Finns ju förresten rörelsestyrda övervakningskameror som man kan montera upp... Skaffa en sån!? ;-)

Vinterfotografering är ett litet elände när man är frusen av sej. Jag fryser mest om fingrarna så vantar utan fingrar hjälper inte mej så mycket, tyvärr... Har testat med tunna sporthandskar (ja, jag vet inte vad de egentligen heter men de är iallafall vanliga bland fotbollsspelare under vinterträningarna) och de funkar bra om det inte är allt för kallt. Lite besvärligt är det, men det GÅR att ställa in kameran med dem på sej. :-) Men är det flera minusgrader så fryser man genom dem...

aviga sa...

Nya vantar, är de andra utslitna?
Efter 24 stycken ids jag inte mer.
12 par får räcka, kanske ska sticka raggsockor? Har du något mönster? Nä, ångra mig! Bättre med
vantar, går snabbare!

Ha det gott i stickhörna!