12 oktober 2009

Frankensteins mönster? ;)


Oj, den här bilden blev rätt läskig! Jag ser: ett konstigt ansikte t.h. i bilden, med tänder...och en mask som är avskalad. Riktig skräckis!! :P

Lite närmare...om ni vågar....

Ett öga som tittar på mig genom masken. Bilderna är tagna i Stadsträdgården idag.

Rosorna vägrar att ge upp! Så länge de blommar har jag hoppet kvar...

Någon har varit lite hungrig här och ätit ut ett snyggt mönster på lövet. Jag såg inte till den lille marodören...

Rolig vägg i provrummet på H&M...de fick hänga på "Passar inte alls" trots storlek 40 :( men jag hittade ett par andra i storlek 38 som passade! Ingen ordning i världen... ;)

6 kommentarer:

mimmi sa...

Du har ABSOLUT tittat på eller läst om för många skräckfilmer ...det hör jag ;)
Va otrolig vacker rosen var :) med alla små droppar på den:)
här har jag också varit ute...på baksidan;) och tagit kort på en flitig humla som kämpar på in i det sista :)innan vintern slår till
kram

Frostbiten sa...

Ont ansikte? Inte alls för jag har just varit och lyssnat på Lucis predikan och druckit kaffe hos Frälsningsarmen. Gissa vem jag ser.........
Vi sjöng om rosor!

Ha det gott i kylan.

soffie sa...

å hihi va roligt i provhytten,
Å guu va bra foton,
Vi va ute i skogen idag jag å Nellie en härlig tur blev det,
:O)

Ulla sa...

Jag bara älskar bilder med regndroppar på rosor! Verkligen roliga krokar på H&M.
Ang Herman så kan jag tänka mig att han är en vetesurdeg.

AnnaKK sa...

Det var ju en kul provrumsvägg! Undrar om de har såna här omkring också? har inte varit inne i en sådan på bra länge nu, faktiskt... :-) Brukar bli bra med 38 till mej också! Åtminstone på bredden - längden är det värre med... Och jag är så kass på att lägga upp, så jag köper helst byxor på ställen där man kan få hjälp med den saken i butiken och medan man väntar. :-)

Monstret gillas!!! :-D

Malin sa...

Haha! Kulig vägg. Roligt med humor i provhytten.