17 oktober 2009

Fru kost! Dä ä jag dä!


Om någon trodde att jag var någon frukterian som bara knaprar i mig ett par päron om dagen så kan jag meddela att jag äter en ordentlig frukost och får i mig en massa vita miner! Glada miner och röda miner också antagligen ;) Därav mitt klena lunchintag, jag är helt enkelt inte hungrig vid tolvtiden...nu ska det ut och cyklas ner till bibblan snart, det blåser ute, få se om jag får med eller motvind. Ska försöka fota lite idag sen, få se vad jag hittar!
För övrigt kan jag tala om att Karlstads Stadsbibliotek har gått miste om något när de inte ville köpa in Utsökta lik, titeln till trots är den riktigt bra, jag har läst halva nu.

2 kommentarer:

soffie sa...

om det är fin väder imorrn kanske vi kan ses pratade med C å hon skulle ringa dej ang,detta,
ha en underbar lördag vi har varit ute på Segerstad idag å fikat å fotat kyrka:O)

russinia sa...

Vilken frukosttallrik, den håller magen mätt ända intill aftonen!
Mums för skrumpna små vin druvor!