07 oktober 2009

Jag känner mig blåst!


Eftersom en god vän ville se mer av trädet i "alkoholistparken" så kommer det här, i en annan vinkel. Visst är det tjusigt! Och inte en alkoholist i sikte...

Ja, vem behöver gå på FriskisåSvettis när det blåser en massa sekundmeter ute och det är motvind hem...Gratis motion!

En liten and...inte så jätteskarpt foto, men det blev så fina färger i vattnet! Jag försökte smyga mig på den när den badade (!) först, men den blev misstänksam mot paparazzin (moi) och ville simma bort. Nu var det bara en liten kanal där de plaskade omkring (en riktig ankdamm kan man säga).

Här hann jag inte smita undan... ;) Och hur skulle det sett ut?

6 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Vilka vackra bilder...

Och så himla kul med vinst ! Och graveringen är ju klockers...det skulle gärna få stå på mina vinglas också ! Kanske måste ha maken att fixa lite vinglas...hihi ! Tur man har en konstnär till gubbe !

***
KRAAAM EVA

på andra sidan glaset sa...

Hahahaha, Oj, lusen har fastnat i linsen! Så kan det gå........

mimmi sa...

Hej:9
har du varit ute i stormen idag?? och du kom hem helskinnat..inte dåligt:)
Ja du fick några kort på de fina träden där:)
Gubben min fick en fisk sist vi var vid älven och han tjatar att jag skall visa den för alla barnen ;) jag har lagt upp en bild på den i mitt inlägg den dagen ..det är några dager sedan nu .

soffie sa...

va kul kort på dej,
Har du hört nåt från C?
Ska vi kanske ses å gå en runda på sön?
Nellie ska på kalas då med så då kommer jag själv,
Va fint det trädet är ,finns det på Sandgrundsudden?
kramelikram

mammakero sa...

Jag älskar den första bilden på trädet! Vilka färger och vilken underbar form trädet har! Sen var frimärksramen jättesnygg!! Kul att du kom med på ett litet hörn!

mimmi sa...

va!!!! ingen uppdatering från idag än ;)