23 juli 2010

"Brolle, brolle.."

sa min vän T att det skulle stå en massa ungdomar och pipa framför scenen. Han hade fel...medelåldern var rätt hög igår kväll med! Haha! Mycket folk var det, ca 350 personer fick se en unik scenshow (unik för August) med bakgrundsflashande tv (det heter säkert nåt, men jag vet inte vad..). Vädret var som vanligt denna sommaren perfekt!
Rock´n´(B)roll(e)
Här är Brolle och den ursnygga dörrmålningen på samma bild! :) Brolle själv var rätt så dekorerad han med ;)
Vig var han också...
Sån här outfit kan man ha om man är fem månader och går på konsert!
Eller sån här...öronskydd är viktigt för små barn! Tur att de har föräldrar som tänker på deras hörsel...igår var det rätt hög musik, själv satt jag inomhus och lyssnade...det räckte gott och väl! :P

Idag är det betydligt svalare ute. Perfekt stolpväder..hmm...jag och Sofie ska försöka hitta några stolpar i Jakobsbergsskogen idag. Bäst att klä på sig ordentligt så man inte får för många myggbett...

För övrigt har jag en surdeg på jäsning och håller på att sticka pulsvärmare...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut att vara bra dag på den killen.

Ungen med hörselskydden ser jättenöjd ut:)

Lycka till med stolpletandet..klä på er ordentligt så ni inte fryser ihjäl..Brr.

Kram Ninni

soffie sa...

han är såå söt,va roligt ni hade det och vilken bra plats bebisen hade:)
tack för stolpturen förut:)

mimmi sa...

Jag har hört att ni har hittat alla nu .. vad skall ni hitta på att leta efter nu ?
Jag tyckwer det var kallt idag ..
kram

FLOOSAN sa...

Vilken söt outfit, önskar att jag kunde gå på konsert klädd så. haha

AnnaKK sa...

Undrar om du verkligen behöver några pulsvärmare - det kan väl inte vara några problem att rocka sej varm där du tillbringar kväll efter kväll efter kväll...? :-) Kul med alla dessa spelningar!!! :-D