22 juli 2010

Shoppat mig lycklig?

Jag lyckades hitta ett par jeans på rean (99kr) som faktiskt passade!! Tjoho! Nu är det inte så att jag är extremt tjock eller smal...men jag tål inte kläder som sitter åt, men vill ändå att byxor ska sitta vid midjan och inte vid höfterna som de flesta jeans nu för tiden har en tendens att göra. Detta beror inte på min figur utan på modet som föreskriver lågt skurna jeans ;) En mycket blå (vad annars?!) tröja från Myrorna blev jag förälskad i också...och så köpte jag ett par korta tights så jag kan ha mina riktigt korta kjolar utan att se alltför fånig ut. Hoppas jag :P

Förresten finns det otroligt mycket tights i affärerna nu,  förr var det bara "kärringaböxer" med resår i midjan, men nu är det inne med tighta byxor som man kan ha något långt över. Perfekt dä!
Bigarråer...mmmm...jag skulle kunna smälla i mig ett kilo på en gång tror jag..mycket godare än jordgubbar! Och så tycker ingen att man måste äta glass till heller, haha! För se DET gör jag inte! :P

2 kommentarer:

Fröken M sa...

haha... men detär ju alltid något och wii är faktiskt ganska skoj även om det tar emot att erkänna det ;)

soffie sa...

snyggt. nej du jordubbar är godare tycker jag iallafall!