18 juli 2010

Packad och glad?

är jag inte än...Jag försöker packa så lite som möjligt för en liten tripp till Göteborg. Jag ska bara vara borta en natt, men det är så svårt att bestämma sig för vad för kläder man vill ha med. Hur 17 ska jag kunna veta vad jag vill ha på mig på tisdag? :P Sambon tar det som ligger överst i byrålådan när han ska packa eller klä på sig, men jag...jag lider av beslutsångest ibland när det gäller kläder.

Att klä sig följer dagsrytmen, och den kan man ju inte veta innan! Nu låter det som om jag har en himla massa kläder, det har jag inte, och de flesta har jag köpt på Myrorna eller annan second hand. Sen har jag ju några favoritklädesplagg som jag oftast tar bara för att jag vet att jag trivs i dom eller att jag inte känner mig "fånig" i dom. Puh..kanske ska man bli naturist! Inga problem med packningen då inte! Haha, nej, hu...det är inget för mig!

Hittills har jag packat ner: En långärmad tröja, ett par sandaler, en lång tunika, ett linne, en gammal Tshirt (jag ska kampera ihop med en kompis och då får man sova i nåt anständigt ;). Sen blir det nog något mer i sista minuten i morgon bitti...jag måste gå upp halv sex...uu...

Så nu bör jag gå och lägga mig...zzzzzzz

5 kommentarer:

Anonym sa...

När man bara ska vara borta en natt får jag också beslutångest..haha.

När jag åker längre resor blir det enklare.
Då har man mer kläder med som man kan välja på!

Hoppas du fick det riktigt trevligt i GBG..kramen Ninni

AnnaKK sa...

Vad kul med en Göteborgstripp - bortsett från klädbekymren, alltså... Fast vad sjutton! I storstan är det väl snabbt gjort att inhandla något plagg ifall det skulle bli helt kris!? ;-) Jag har förresten varit på Myrorna i Göteborg nån gång - eller rent av två, tror jag. Men köpte inget... Över huvudtaget så tycker jag det är kul med second hand/loppis, och kan gå länge-länge-länge och bara titta på saker och ting. :-)

mammakero sa...

Känner igen mej! Så vet man ju inte humöret, utflyktsmålen eller vädret! Allt detta påverkar ju på hur man klär sej....

soffie sa...

hoppas du har det jättetrevligt!!!
och att du packade rätt kläder:)

AnnaKK sa...

Go´morron!

Hade väntat mej ett reseskildringsinlägg här nu! ;-) När kommer det??? 8-D