31 juli 2010

Konsten att tämja en blogg

Måste prova med en bild som är X-large! Jippi! Det gick! Jag har trixat med mallarna i bloggen för att få main-wrappern (vad jag kan har lärt mig! ;) bredare. Och det verkar fungera, så jag kan lägga in en stor bild om jag vill. Men då tror jag inte att det går att klicka upp den mer. (Joho, det gick visst det med!) 

Nu ska jag cykla upp till Cafe August (joho! ;) och lyssna på Göran Ringbom, han från Gotland ni vet, med Snabbköpskassörskan (som för övrigt skrevs av Tomas Ledin).

Undrar om jag får medvind eller motvind..nåja, det regnar i alla fall inte! (Än, nä, som närkingarna säger)

Update: Göran Ringbom var...trökig. Låååånga enformiga versioner av bra låtar. Uuuu...hem tidigt.

3 kommentarer:

soffie sa...

wow va snygg bild!
ha det kul hos August

Hiick sa...

Kanonbild, tagen efter ett par glas....? *S*
Hickelihick....

Anonym sa...

Ser man på headern i mitten..vad du kan.

Jaså han var tråkig..men det regnade iallafall inte, men det gör det nu, suck:(

Ha en go dag trots det..kramen Ninni