08 juli 2010

Rädd att flyga? Inte jag inte...

Att drömma att jag flyger så här är det inte ofta jag gör, men det händer! Inatt har jag haft en sorts flygdröm, fast jag får nog mer kalla det has-dröm. Mina utomjordingar förföljer mig fortfarande. Förliden natt befann jag mig på ett shoppingcenter som ägdes av utomjordingarna och där kunde jag med hjälp av ren viljestyrka kaaaana fram med min shoppingvagn utan att röra på bena! :D Ibland önskar jag att jag inte mindes så mycket av mina drömmar...puh!
Bättre att vara såhär förankrad vid jorden än att sväva uppe i det blå! ;)

Ikväll blir det Cafe August och The famous Starboys! Dom har jag inte sett sedan 90-talet då jag bodde granne med en av dom och de spelade covers på småfester! Kul!

6 kommentarer:

AnnaKK sa...

I kväll blir det MC-café. :-D

Han var spännande, Beril Ludvigsson! Googlade lite på honom också, sen jag läst artikeln. :-)

soffie sa...

haha bra att ha om det blir en översvämning,har läst ut boken om din vän ,hon skriver verkligen bra,
Ha det bra hos August!!

mimmi sa...

Ja det kan vara en bra ide att ha en flytväst..även om den nog inte behövs så mycket där den är nu :)
Hoppas du får det trevligt ikväll och att du får lyssna på något fint igen :)

Saturnus ringar sa...

Kanske har en mås tappat sin flytväst..........
i möte med utomjordingar? ;-)

Anonym sa...

Men vilka drömmar..haha!

Star Boys dom är härliga var på deras Julshow!

Kramen Ninni

AnnaKK sa...

Nästan 30 grader ute... BLÄ!!!

Men minus 23 i frysboxen... :-) Man kanske skulle stoppa ner huvet en stund i den!?