17 november 2011

Att se världen i svartvitt...

Lite fler bilder från gårdagen: 
Till synes en svartvit bild, men det är den icke! 

Men det fanns en del färgklickar också:

Och speglingar. Vilken bild är den ursprungliga tror ni? Har jag fotat uppåt eller neråt. Jaja, ni fick ju lite ledtråd där i första meningen ;)

Sen kan man ju leka lite i Photoscape också med färgerna:
Här har jag krämat på en del med nyans...och genast blev världen lite mer färgrik! Trolleri!

För övrigt är jag jäkligt trött i huvudet. Jag har börjat nån slags kurs...och det är ett himla tjatter där ibland. Min hjärna orkar inte riktigt med det och nu är surrigt i mitt hövve! (Nej inga röster... ;) Men tinnitus och stimmiga kursdeltagare är ingen bra kombination...Nu får jag vila lite zzzzzzzzzzzzz....

5 kommentarer:

AnnaKK sa...

Ja, det frestar väl på lite att staka ut en ny kurs i livet - men förhoppningsvis blir det bra i slutänden!? :-)

Och så får man ju hoppas att kursen trots allt är värd att bli trött av - annars kan man ju verkligen bli trött, menar jag... <:-I

Här går det förmodligen också alldeles utmärkt att ta svartvita foton i färg idag. Grått, grått, grått - fast snart kommer det att bli svart istället, och det är ju ännu värre. Blä...

I övrigt är allt bara bra! :-)

soffie sa...

otroligt vackra bilder, va jobbigt att det är så stimmigt, är det bra förutom det då? kramen

söderdimma sa...

Vasskortet är vasst, skitsnyggt!

Ta med dig hörselkåpor...en lösning på tjattret, då kanske andra förstår lite bättre?

Ha en go fredag!

Anonym sa...

Hej Yvonne! Jag håller på med en artikel om nötkreaturstuberkulos och skulle gärna - om möjligt - vilja använda din fina skyltbild (Reaktions- och kastningsfri ...) fån nov 2010. Vilken policy använder du?
Med vänlig hälsning!
Lars-Erik.Appelgren@slu.se

Mimmi sa...

Det är jobbigt att sitta tillsammans med många när det skall pratat överallt .
Det blev ju jätte bra bilder med din lek bland olika nyanser :)
kramizz :)