11 november 2011

Nummerologi?

Ville bara ha med det...

5 kommentarer:

AnnaKK sa...

Ha-Ha!

Själv missade jag det magiska klockslaget med en minut. Hade tänkt jag skulle se det i realtid på nån av husets klockor - och eventuellt fota det också. Men så glömde jag alldeles bort tiden. Och klockj-ln stod på 11.12 när jag kom inrusandes i köket med andan i halsen. <:-I

Shit happens! ;-)

Ha en fin fortsättning på dagen! :-D

Lambergsfrua sa...

Häftig foto! Jag läste i tidningen att datumet kan vara antingen skrämmande eller lyckobringande. Jag tror nog på det sista. Varför skulle annars så många bröllop ske just idag?
Ha det gott!
Kram,

Mimmi sa...

Det var inte dåligt :)
och en bra bild blev det också :)
Får se om jag kan ge mig en spark där bak och gå ut och testa den nya appen du visade :)
Tack för idag ,det var jätte mysigt ..precis som vanligt ;)
kramizz :)

söderafton sa...

Jaaaaa, Tänk på den bebis som fötts just idag 11.11 va ska det bli av just av den människan med alla dessa ettor som blir till tio?
Mycket magiskt.....

Idag jar jag fotat varg och ett väldigt stort lodjur som glodde på mig. Den kissekatten vill jag inte möta uthungrad på min sida stängslet! Mjauuuuuu.

Ha en go kväll!

soffie sa...

i klassen jag va idag va vi knäpptysta den tiden men så märkte vi att det inte hände ett dugg så då gjorde vi raketen du vet den där man stampar i golvet å klappar i händerna å skickar ivg en raket;) kramen