28 november 2011

Rosa är bäst!

Gårdagen var blåsig här, men långt ifrån några stormvindar har jag förstått. Själv tillbringade jag dagen med att vila...det är jobbigt att vara ute bland mycket folk. Mitt stackars hövve..puh. Men man kan ju inte bara isolera sig heller...

Att titta efter former är alltid kul:

Denna bild (nedan) har jag manipulerat såvida att jag gjort den svartvit, utom det roooosa nystanet! Det var verkligen rosa. Undrar om herrn skulle ha det själv eller bara vaktade det åt frugan? Jag tippar på det sistnämnda. Bilden vågade jag ta eftersom en kompis agerade i förgrunden och jag låtsades fota henne (hon kom också med, men jag har klippt bort henne, sorry, C ;) 

För övrigt läser jag om Nordkorea, Inget att avundas av Barbara Demick. Och det livet de har där är verkligen inget att avundas. Ska skriva lite mer när boken är utläst. Nu har jag Peter Robinsons senaste och Sankta Psyko att läsa också...så vad sitter jag här för? Marsch och läs med mig! Jajajajaa....

8 kommentarer:

Henry sa...

Så ser det också ut när Carin väljer bok i bokklubben!

Lambergsfra sa...

Snygg bild! Undrar vad frun skulle sticka ;)
Kram,

Lambergsfrua sa...

Lambergsfrua ska det förstås stå. Nu var tyrkfelsnisse framme igen =D

soffie sa...

jag var ute på 2 långa härliga promenader igår så underbart att komma ut, kramen

Mimmi sa...

Nja .. jag går nog inte och läser någon bok .. och absolut inte någon skräck bok ..det är en sak som är helt säkert :)
kramizz :)

Gunnar sa...

Det låter trevligt med böckerna. Robinson är jag bekant med men inte de andra. Vädret är som gjort för att mysa inomhus med en bra bok

Mimmi sa...

Nu får nog våra Casios träffas snart igen ..det är lite glest med inlägg från dig ;)Lite nya bilder så är det full fart igen ;)
kramizz

AnnaKK sa...

Inget litet nystan heller - härligt fångat!!! :-D

Idag har du väl lagt undan böckerna, och förhoppningsvis bett dej fri från kursen också!? Så du kan fira DIN DAG riktigt ordentligt, menar jag - på ett vis som du INTE får huvudvärk av, eller så!! :-)

Många kramar!!!