04 november 2011

I had a dream!

Drömmar kan vara märkliga. Att drömma att man cyklar mellan Karlstad och Kristinehamn på en hårt trafikerad bilväg med en häst som springer tätt, tätt bakom och nafsar en i håret är inte vad man...öh..ja, drömmer om. Eller det var precis så det var inatt...puh. Hoppas denna natten blir lugnare. Ibland är det inte kul att minnas så mycket av sina drömmar! Drömmen (hehe) vore att få gå och lägga sig vid...halv elva, somna och sova hela natten utan att vakna titt som tätt och sedan få slå upp sina ljusblå på morgonen efter en helt drömfri natt! Men det kan man väl bara drömma om...

5 kommentarer:

söderarla sa...

God morgon!

Vilket ljuvligt skogsfoto kan inte bli bättre!

Drömmar...undra vad hästen vill säga dig?
Han vill nog att du ska stanna och klappa honom och språka en stund...
Min övertygelse och tro är att drömmar är betydelsefulla och berättar för oss om våra inre liv
som vi inte alltid är medvetna om.
Så stanna din cykel och fråga hästen hur det kommer sig att han nafsar dig i håret!

Idag blir det kyrkogården med alla dess tusentals ljus, fridfullt och vackert.

Ha en skön lördag!

Tristan sa...

Flott sollys i skogsbilde. Den har vi ikke sett på mange dager.

AnnaKK sa...

I morse vaknade jag och mindes för ovanlighetens skull vad jag hade drömt om under natten. Lite obehagligt och lite behagligt - så den mixen får man väl vara nöjd med. Förutsatt att det obehagliga inte var en sanndröm, så klart! 8-X

Hoppas du inte blivit jagad av hästar denna natt också!? <:-)

Själv ska jag strax ut och jaga med kameran. Hör skator och kråkor kraxa i grannskapet (fast det är så dimmigt så jag kan inte se dem, men de sitter nog i trädtoppar här och var och spanar in min ÅTEL!! :-D (Japp, jag har tagit dej på orden och fixat en sån nu!!)

Mysigt foto, förresten! Sagoskogskänsla!! :-) Men ingen ond saga, hoppas jag.

Ha det fint!!!

Anonym sa...

Hö-Hö... Jag glömde visst bort att jag hade börjat på en parentes - och så gjorde jag en till! <:-)

Well, well, cykelställ...

/AnnaKK

Mimmi sa...

Ett underbart foto har du i alla fall här .. även om din dröm nu inte var lika underbar. Jag har nog inte sovit en hel natt på 15 år ..minst.. utan det har blivit 20 minuter åt gången
Trist väder idag också.
Jag kanske åker ner till stan ikväll och kollar på den kyrkogård jag också
kramizz :)