09 augusti 2010

Ny cykel?

Sambon och jag tog en kvällstur igår med nya cykeln..Haha, nej, det är inte våran...Men en sån här har jag aldrig sett förut. En ny variant på tandemcykeln. Fast bara ett styre, hmm...men det är nog rätt praktiskt! ;) Man får väl turas om att sitta och bestämma vart man ska åka! :D
En kran! Aha! Jag SA ju att jag trodde de skulle skaffa en pipeline direkt från Systemet på Bergvik till Zakrisdalsuddens nya brygga! Det är bara att knappa in nånstans vad man vill ha och så kranar man ut det, betalar gör man på internet med kort. Eller är det meningen att det ska vara bensin däri? Näää.. ;)
En sån här kanske man skulle ha råd att hyra där för en vecka..;) Annars är ju husen rätt dyra. Men de har fin utsikt!
Men gratis för mig... :D Och att sitta på stenarna vid stranden får man göra...
Ja, inte går det fort här i gräset!
Och rätt som det är så hittar man nåt spännande som man bara måste slänga ett öga på!
Fågelvärldens motsvarighet till Den lilla sjöjungfrun?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehhehe det vore nåt direktlinje från systemet.
Gå ner med sin lilla flaska knappa in och vips har man lite whisky eller vin:)

Finfina bilder...använder du photoshop..du kan göra så mycket kul.

Ha en fin kväll..kramen Ninni

soffie sa...

en sån där cykel gjorde en pappa till en kompis till mig,kompisen hade tyvärr råkat ut för en trafikolycka så han är gravt hjärnskadad idag,på så vis kan han komma ut på en cykeltur och får träning i benen men pappan styr + att han hjälper till med trampandet,
kanske var det en sån cykel det där!
Va fint det är därnere,men jag skulle då alödrig betala de summorna för ett hus å kunna se rakt in hos grannen,men det finns de som gillar det med;)
tjohopp

Gazolina sa...

Kranvin, nä, det är gaaaaaaaaaz, helt gratis att sniffa i sig.
Det kommer ifrån en pipelaine ifrån Ryssland och du låter som Kalle Anka efter några djupa inandningar! Jag har själv provat och fick en helkul förmiddag....det snurrade rejält och jag var hög ända till klockan sjuuuuuuuuuuuuuu! Prova så får du veta!

Fröken M sa...

Vilken rolig cykel, en sån skulle man ha :) Kasslerpannkaka funkar säkerligen lika bra. En superlätt och jätte god maträtt om du frågar mig :)