21 augusti 2010

Stolpjakten del IIIXV lr nåt...

Ja, då var det dags för de här igen då...Friska Karlstads stolpjakt. Jag och Sofie slog våra blonda huvuden ihop idag och knäckte tio stycken (ej bokstavligen ;) Men det regnade och det är väääldigt blött i skogen, så nästa gång får det bli stövlar på! Jag har kollat noga så ingen fästing följde med mig hem...såna har jag fått nog av! Att vara Borrelia-damen kan kvitta ;)
Enligt väderprognoserna ska det bli rätt fint ikväll, dock. Undrar om man kan lita på dom bara? Sol och stjärnklar natt, ja det skulle vara fint. Jag ska nämligen på kräftskiva vid Vänerkusten och det vore trevligt om det inte regnade.
Förra året var det ganska fint, men blåsigt!
Inte min arm! Jag gillar inte kräftor, uhu...det luktar gott, men uäck, så pilligt. Jag är för bekväm! Haha!
Och inte ska jag bada heller...

Dagens ord:
Om jag någon gång ser en leende joggare så ska jag överväga saken.
(Joan Rivers)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahha gillar dagens ord...

Kräftor som är så otroligt gott..vad ska du äta då??

Ja prognosen ser någorlunda ut för ikväll.
Men måste det blåsa så förbaskat??

Vilken tur att ni inte knäckte stolparna=)

Kramen Ninni

soffie sa...

japp det va ju en lätt match:)
På måndag tar vi några till!
Ha dte skoj på kräftskivan ,jag gillar ej kräftor,men tillbehören är alltid goda:)
kramiz å tack för en trevlig tur

AnnaKK sa...

Ha det så jättetrevligt på festen i kväll - men se upp så du inte får kräftpest! Också... ;-)

Kramar! :-D

mimmi sa...

Vilken tur att de kom ut med nya stolpar :)
Kräftor ..det äter inte jag mer ..de kostar för mycket för det lilla kött man kan få av dom .. och så tar det för lång tid att få ut det lilla som finns i dom ;)

Lambergsfrua sa...

Ja förra året den här dagen regnade det på förmiddagen och klarnade upp framåt eftermiddagen/kvällen, så vi kunde sitta ute - jag har stenkoll, för jag fyller år idag :D
Hoppas det blir en trevlig kväll - även utan kräftor ;)
Varma och soliga kramar!