11 november 2010

Dagens ordspråk...

apropå min kommande flytt..
:D

5 kommentarer:

AnnaKK sa...

Och apropå normaltillståndet hemma hos mej!! ;-)

Jag och maken ska på nån slags stämma med hans jobb över fre-lör-sön. Åker inte förrän i morgon. :-) Men det är rätt skönt att ha packat klart redan idag. Fast jag kommer hela tiden på mer och mer som måste med, så nu får jag nog ha en väska till iallafall! Hm...

promenix till knalleland sa...

Såååååååååååååå träffande det första, men det andra. Stämmer det på dig att du har en ådra av Einstain. Hm...:-O

mimmi sa...

Ha ha ha .. ja ja .. så kan man också ta det :)

mammakero sa...

HAHAH!!
Vacker bild!

B i r g i t t a sa...

Feltajmat besök för jag är just nu så stolt över städningen (so verkligen behövdes) ;)
Jag får komma tillbaka och läsa detta när jag är mer normal :D