12 november 2010

Motionsrunda!

Det förra inlägget var en liten presentation av mina föräldrar. Det var en del av en lista som SUZILUZ har på sin blogg. Egentligen ska man skriva olika delar i 30 dagar. Men jag valde att bara ta en. När jag läste hennes fantastiska presentation började det röra sig i mitt huvud och en liten historia kom på pränt.

Idag har vi burit upp allt från källaren som skulle upp på vinden i det andra huset! Tjoho! Himla skönt att åtminstone ha det gjort! På måndag får vi tillgång till lägenheten och kan börja flytta in. Då blir det nog inte så mycket skrivit här.. ;)

Det vita eländet som kom nerramlandes från himlen häromdagen har regnat bort! Tjoho igen! Om halkig snö tycker jag INTE! :) "Dä blir så ljust å fint"...Jojo..om man slapp gå ut så.. :)
Såhär vill jag inte ha det i år!

Dagens citat:
Hur lång en minut är beror helt på vilken sida om toalettdörren du befinner dig på.
(Okänd)

7 kommentarer:

mimmi sa...

Så himla gott att det är gjort en sak mindre att bry sig om sen :)Jag vill gärna ha snö .. men så mycket och inte så länge som det var förre året :)
Jag gillar din bild även om du inte gillar den vy :)

Marie-Louise sa...

Nej fy för den här halkan som blev nu. Men jag har helt klart hellre snö än slask och halka.

soffie sa...

hej hopp ha en goo kväll

Bofast vid Vattentornet sa...

Lycka till med flytten men hur ska dina bloggvänner Ö V E R L E V A dessa tomma dagar då din dator ligger i träda?????? HJÄLP!
Vrider mig redan i abstinens....

Bär lugnt, se upp för möte i trappan!

soffie sa...

jag tycker dte är bättre att det är snö än så där fult å grått som det blev när snön försvann.
Va kul att ni är på G nu med flytten ska bli spännande att se hur lägenheten ser ut sen,
kramiz

♥ Carina ♥ sa...

Jag har mycket hellre vit vacker snö än regn och mörker :)
Så skicka snön till mig du, om du vill :)
Kram och go lördag!

Monica sa...

Tror tyvärr att det blir en riktig "vargavinter" i år (också)

Är det inom samma område du ska flytta?