22 november 2010

Trött...

Denna vecka som varit (från förra måndagen då alltså) har varit rätt jobbig och nu börjar det att kännas. Jag är så trött och allt går i ultrarapid tycker jag. Jag har inga extrabatterier som är laddade som går att ta till. Tar mina slut så tar det ett tag innan jag blir någorlunda pigg igen. Jag skulle vilja sova en vecka känns det som. Ändå vaknar jag runt sex på morgonen med ett vinande i huvudet och då är det bara att gå upp och försöka göra nåt så jag (försöker) att inte tänka på det. För det gör mig så trött...

Detta väder är ju inte speciellt upplyftande heller, snö och halt och kallt som satan ska det bli har jag förstått, buuuu! Vad jag avskyr vintern. :((

Få se om jag orkar skriva nåt mer positivt i morgon...jag är ju en positiv människa egentligen men nu är jag för trött för det. Inte har jag läst nåt på en hel vecka heller...Men jag var till bibblan och lånade två böcker så ikväll får det nog bli lite läsning. Jag väntar ju på nya sängarna.. och på ett köksbord. Men bordet anländer i morgon iaf!

God natt! ;)

(Jag är för trött för att hitta nåt ordspråk idag...)

7 kommentarer:

mimmi sa...

Stackars dig.. jag kan förstå att du är trött .det har varit en väldigt jobbig tid för er med flytt och allt .. och så detta med att du inte kan få sova för det ljudet du har det gör ju absolut inte saken bättre... hoppas att du får laddar upp lite av dina batterier ikväll
kram

AnnaKK sa...

Med tanke på att en annan blir lite lätt matt av att bara läsa om flyttar, så... <:-) Hoppas du hittar lite energi nånstans att fylla på kroppen med - jag kan försöka skicka över lite från mej, men det är ju som det är med våra telefon(och bredbands)ledningar så jag lovar inte att det funkar till 100... <:-)

Kramar!!!

soffie sa...

usch va jobbigt men den här årstiden är jag konstant trött blä för vintern å mörkret å kylan.
må gott å hoppas böckerna är bra du lånade.

Helene sa...

Gomorron och hoppas du känner dig lite piggare idag !!
Vi har snöstorm här idag = /
Fy va trist...
Ha en mysig tisdag.
Kram Helene.

Susanne sa...

Svar: Jo, är glad att jag kom hel efter äventyret på cykeln igår... idag åkte jag bil med en kollega :-)

mimmi sa...

godmorgon :) Nu kommer min dotter hit och vi skall ha kladdkaka med tjockgrädde på nu :) så nu är det bara 6 st biter kvar som är i frysen ;)
Hoppas att du har fått vilat och sovit något i natt
kram :)

Snarkävva sa...

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ så du lilla videung än så är det vinter.
Syns till våren! ZZZZZZZZZZZZZZ